SmartPLUS gaat voor de kwaliteit
SmartPLUS heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Processen worden continue gemonitord en verbeterd. Jaarlijks wordt de klanttevredenheid gemeten waardoor optimaal aan de wensen van de cliënten kan worden voldaan.
Kwaliteit is gebaseerd op 4 kernwaarden:
Professionaliteit
Om kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen waarborgen, verwachten we van onze medewerkers/consultants een hoge professionele standaard. We sturen actief op het verbeteren van prestaties van medewerkers.
Betrouwbaarheid
Betrouwbaarheid betekent dat je zekerheid geeft aan de ander dat je het doet. We zeggen wat we doen, doen wat we zeggen.
Transparantie
SmartPLUS zet zich continu in om de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren en deze inzichtelijk te maken voor onze cliënten. Dit doen we op diverse manieren. Onder andere door het publiceren van onze resultaten en de door ons behaalde keurmerken en accreditaties.
Klantgerichtheid
Klantgerichtheid staat centraal in alles wat we doen. Al ons handelen staat in het teken van het uiteindelijke resultaat voor de klant. Vanuit een kwalitatief hoogstaande dienstverlening willen wij klanten duurzaam aan ons binden en zijn wij flexibel bij specifieke wensen en behoeften van onze klanten.